SarishabariSirkuit TransformerBagaimana mencapai kecekapan yang diinginkan

  • masa pelepasan:2024-04-26 23:59:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:311
  • Penerangan pantas:

    Sarishabari,Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor untuk mencapai tujuan rawatan l

Kandungan artikel

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

SarishabariTransformer

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

GuiberouaKebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.


SarishabariSirkuit TransformerBagaimana mencapai kecekapan yang diinginkan



Mod wayar pengubah jenis kering:

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Nilai tinggikV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Mod wayar pengubah jenis kering:

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin,SarishabariPeriod jaminan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu,SarishabariPengatur penurunan minyak tiga fasa, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.


SarishabariSirkuit TransformerBagaimana mencapai kecekapan yang diinginkan



Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Sangat disarankan(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Apa peranan penting pengubah kuasa

SarishabariIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka,SarishabariPengubah jenis kotak, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah

AustinMaklumat produk lain
  • ZharkentWhat are the power transformersTrend industri

    ZharkentWhat are the power transformersTrend industri

  • HengshuiPlatform penangkapan hidraulik automatikKenaikan inventori pasaran

    HengshuiPlatform penangkapan hidraulik automatikKenaikan inventori pasaran

  • HengshuiFixed hydraulic boarding bridgePrestasi berubah kerana suhu

    HengshuiFixed hydraulic boarding bridgePrestasi berubah kerana suhu

  • VeronaJembatan boarding jenis platformPunca gelembung

    VeronaJembatan boarding jenis platformPunca gelembung

  • VeronaPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaApa prospek pembangunan sekarang

    VeronaPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaApa prospek pembangunan sekarang

  • VeronaPemulihan semula ketinggian tinggi automatikOperasi khusus industri

    VeronaPemulihan semula ketinggian tinggi automatikOperasi khusus industri

  • ZhangatasWhat is the price of 1000 KVA transformerCiri prestasi produk

    ZhangatasWhat is the price of 1000 KVA transformerCiri prestasi produk

  • Ren QiuPlatform penangkapan hidraulik dalamanRisiko turun naik harga

    Ren QiuPlatform penangkapan hidraulik dalamanRisiko turun naik harga

  • segera:Peringatan: Maklumat SarishabariSirkuit TransformerBagaimana mencapai kecekapan yang diinginkan memberi anda SarishabariSirkuit TransformerBagaimana mencapai kecekapan yang diinginkan oleh syarikat kami, perkhidmatan SarishabariSirkuit TransformerBagaimana mencapai kecekapan yang diinginkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SarishabariSirkuit TransformerBagaimana mencapai kecekapan yang diinginkan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SarishabariSirkuit TransformerBagaimana mencapai kecekapan yang diinginkan. SarishabariSirkuit TransformerBagaimana mencapai kecekapan yang diinginkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SarishabariSirkuit TransformerBagaimana mencapai kecekapan yang diinginkan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!